Thursday, August 28, 2008

Scrisoare din tabara

Ca tot e sezonul vacantelor, concediilor etc, chestia asta haioasa se potriveste de minune:



"Draga mami si tati,

Ghidul nostru ne-a spus să scriem acasă ca poate ati văzut la televizor inundaţia si sunteti îngrijoraţi. Aici nu avem semnal la telefon. Suntem bine. A venit nişte apa, dar a luat doar un cort si doi saci de dormit. Din fericire, nimeni nu s-a înecat pentru ca eram toţi pe munte si îl căutam pe Cristi. A, da, sun-o pe mama lui Cristi si spune-i ca totul e bine. Cristi nu poate scrie pentru ca si-a rupt mana. Am mers si eu cu unul dintre jeep-urile Salvamont. A fost super. Nu l-am fi găsit niciodată in întunericul acela daca nu fulgera. Ghidul nostru, Victor, s-a enervat foarte tare pe Cristi pentru ca a plecat fără sa spună nimănui.
Cristi zice ca i-a spus, dar era in timpul incendiului. Ştiaţi ca lemnul ud nu arde, dar cortul da. Dănuţ o sa arate ciudat pana ii creste parul la loc.

Ne întoarcem acasă sâmbăta daca Victor reuşeşte sa repare maşina. Nu a fost vina lui. Frânele mergeau bine când am plecat. Victor spune ca, cu o maşina atâtde veche, ceva se strica mereu. Probabil de asta nu are asigurare. Mie mi se pare o maşina mişto. Nu se supară daca i-o murdărim, si când e cald, ne lasă sa mergem pe capota ca sa ne mai răcorim. Se face destul de cald, cu 13 oameni intr-o maşina. Ne lăsa sa stăm si in portbagaj pana l-a oprit un poliţist.
Ghidul nostru e mişto. Îl învaţă pe Tudorel sa conducă maşina pe drumurile de munte, unde nu e trafic. Tot ce vedem pe aici sunt camioane cu buşteni. Dimineaţa asta, toţi copiii săreau in lac de pe stânci. Pe mine nu m-a lăsat, pentru ca nu ştiu sa înot, iar Cristi avea mana rupta, aşa ca ne-a lăsat sa mergem cu barca. A fost super. Se pot vedea sub apa copacii rupţi de inundaţie. Victor nu e un scorţos ca ceilalţi ghizi pe care ii ştiu. Ne-a lăsat sa mergem fără veste de salvare. Trebuie sa petreacă mult timp lucrând la maşină, aşa ca încercăm sa nu-i facem probleme.
Ghici ce! Am primit toţi insigne si diplome pentru ca am trecut cursul de prim ajutor. Când Emil s-a tăiat la mana cu toporul. Marius si eu am vomitat, dar ghidul nostru zice ca era de la puiul stricat. Ne-a mai spus ca mâncarea din închisoare era si mai rea. Mă bucur ca a ieşit de acolo. Zice ca acum a învăţat cum sa facă lucrurile cum trebuie. Apropo, uitaţi-vă si voi pe Google sa îmi spuneţi când vin acasă, ce e aia un pedofil?
Trebuie sa plec acum. Mergem in oraş sa ne trimitem scrisorile. Victor ne-a mai spus sa cumpărăm si nişte vaselina. Cred ca ii trebuie la maşină. Nu va faceţi griji. Suntem bine.


Cu dragoste,
Al vostru,

Mircea"

No comments: