Friday, August 22, 2008

Frei zu sein


Am fost nu de mult la un concert In Extremo intr-un cadru perfect (in curtea unui castel). Am ramas surprinsa sa descopar ca tipii suna mult mai bine live decat pe CD si fac un show in toata regula, cinelele in flacari fiind unul din punctele forte. Ce poate fi mai fain decat o noapte de vara in curtea unui castel, ascultand rock medieval si o voce murdara germana?


Si am intrat si eu in spiritul evenimentului:


Merita sa vedeti si ultimul clip pentru "Frei zu sein" de pe ultimul album (Sängerkrieg)

IN EXTREMO - FREI ZU SEIN OFFIZIELLES VIDEO - MyVideo

Versurile sunt foarte misto asa ca o sa le traduc:

Ich brauche keine Krone Nu am nevoie de nici o coroana,
kein Palast, kein Edelstein de vreun palat sau de pietre pretioase.
wo immer ich auch wohne Oriunde locuiesc,
ist mir jederorts ein Heim imi este acel loc camin

Ich bin ein Strolch Sunt un vagabond
doch bin ich frei dar sunt totusi liber
an mir geht dieser Kelch vorbei mie nu imi ajunge pocalul in mana

Refrain:
Frei zu sein Sa fii liber
bedarf es wenig nu necesita multe
nur wer frei ist numai cine e liber
ist ein König e un rege
Schamlos nimmt der dreiste Dieb Fara rusine ia cel mai obraznic hot
denn er ist seines Glückes Schmied Ceea ce ii este fauritor de noroc

Wovon die Andern träumen Ceea ce altii viseaza
raub ich in der Nacht Prad eu noaptea
meinem Gang gleicht einem Hochzeitsschimmel Umbletul meu se aseamana unui armasar,
ein furchtloser König unui rege neinfricat
von Söldnern bewacht pazit de osteni,
ein eigener Gott, in meinem Himmel unui zeu, in cerul meu propriu.

Refrain:
Frei zu sein...

Ein Ei nicht dem andern gleicht Un ou nu se mai aseamana cu altul
manch einer hat gewettet Cineva a pariat,
der Strolch schlägt 7 auf einen Streich Vagabondul loveste 7 dintr-o lovitura,
man schläft wie man sich bettet Fiecare doarme asa cum isi asterne

Refrain:
Frei zu sein...

No comments: