Wednesday, April 30, 2008

Oracol de la un hamster

Am vazut ca acum toata lumea obisnuieste sa faca oracole (bine le-a botezat Exty) din astea virtuale. Le mai stiti pe alea din generala, care erau de fapt caiete cu acoperitori roz (cel putin al meu a fost roz) si in care fiecare pagina era o intreabare gen: "Actrita preferata" sau Pe cine simpatizezi?". Am primit si eu un oracol din asta virtual in care ar fi trebuit sa deschid winamp-ul sa il pun pe suffle si sa raspund la niste intrebari prin numele melodiilor care veneau la rand (cica, fara sa trisez...adica melodii gen Blondy nu le puteam sterge). Ok...m-am gandit sa preiau "provocarea" dar sa o modific un pic. Am gasit un widget de la Yahoo care se numeste Picture Frame si e gratuit si care iti randomizeaza pozele de pe computer (o sa folosesc numai pozele care nu implica si alte persoane in afara de mine ca sa nu iasa discutii). Asa ca m-am gandit ca in loc de melodii sa folosesc pozele din dotarea personala pe care le-am luat de cand sunt bebe pana in prezent. Sa vedem ce iese. Inca nu am inceput. Intrebarile le voi traduce in romana, ca sa fie mai usor de urmarit:

1. Cum te simti astazi?


Cata dreptate...ma simt exact ca o vidra lenvind pe spate dupa o masa copioasa (in poza era vorba de peste crud...e singura nepotrivire)

2. Vei ajunge departe in viata?


Wow, nici nu imi puteam dori o poza mai potrivita...pe piscuri...departe in zare (frumoasa metafora). Atata doar ca acolo pare cam rece.

3. Cum te vad prietenii?

Oare asa ma vad ei? Patratoasa si de moda veche? Sau stabila (casa aia a rezistat cateva sute de ani)?

4. Te vei casatori?

Hm...cladirea aia cred e o biserica (vezi crucea de pe acoperis)...vreti un semn mai clar decat asta?

5. Care e poza preferata a celui/celei mai bun/e prieten/e? in oracolu' orginal era vorba de melodie

Asta s-ar putea sa se apropie de adevar. La cum o stiu eu pe respectiva persoana ( nu spun cine, persoana importanta) se potriveste cu gusturile ei.

6. Care e povestea vietii tale?

O viata traita cam in bezna dar in mod artistic:).

7. Cum au fost anii de liceu?

Asa, asa:). Despuiati dar totusi plini de culoare.

8. Cum poti razbate in viata?

Numai asa se pare ca poti: izbindu-te de toti peretii:)...in cazul de fata ceva stanci.

9. Care e partea cea mai buna a prieteniilor tai?

Nu mai am ce comenta:).

10. Cum se anunta week-end-ul asta?

Planificat la ceas si fara prea mult zgomot.

11. Care poza te descrie pe tine?

Lenevind la soare in natura:) (plan alternativ pentru week-end pe langa ala planificat la ceas)

12. Dar pe bunicii tai?

Cu ei m-am simtit ca o mica printesa (din pacate unii din ei nu mai sunt printre noi...)

13. Cum iti merge?

Nu am o expresie exptrem de vesela dar totul e verde:) (chiar si maieul meu).

14. Care poza e potrivita pentru inmormantarea ta?

Va fi cu siguranta o inmormantare frumoasa...si cu multi oamenii zgaindu-se de pe margine si band bere (Oktoberfest).

15. Cum te percepe lumea?


Ca o chestie mica si cam neclara sau ca un mare cuceritor?Discutabil inca:).

16. Vei avea o viata fericita?

Nu stiu zau...cam multa bezna, iar trandafirul ala de plastic...

17. Ceilalti te doresc in secret?

Poate nu in intregime, doar asa...anumite parti anatomice (ma intreb acum de ce naiba am facut poza asta...pare foarte neinspirata)

18. Cum te poti face singur fericit?

Asta da fericire: eu si marea (asta s-a potrivit chiar foarte bine).

19. Ce-ar trebui sa faci cu viata ta?

Sa ma imbrac elegant si sa merg la baluri? Nu stiu zau daca mi-ar place. Ce m-am putut enerva ca persoana care a luat poza nu a putu sa o ia fara cosul ala nenorocit cu Marlboro pe el.

Asa...oracolul mai zice ca trebuie sa il dai mai departe la 5 persoane. Ei, cred ca voi schimba si aici regulile si o sa il dau mai departe, tot pe tematici de fotografie, Basistului.
Nu stiu daca va accepta provocarea aka blestemul, dar eu macar am dat-o mai departe (sa fi blestemat hamstere, cu oracolele tale cu tot :) ) ...asta a fost ceva de genul: arunca pisica moarta in ograda vecina.

No comments: