Sunday, April 6, 2008

My Fair Lady

Am vazut recent filmul din '64 cu Audrey Hepburn si mi-a placut foarte mult. Mi-am adus aminte de muzica din film pe care o ascultasem cu mult timp in urma la opereta din Brasov pe cand eram prin liceu si imi amintesc ca si atunci ma impresionase pozitiv. Asa ca va las si pe voi sa ascultati o parte din cantecele mele favorite de pe coloana sonora (cantecele nu sunt cantate de Audrey, cu o singura execeptie, ci de Marni Nixon). La perioada respectiva, alegerea actritei care sa o personifice pe Eliza Doolittle a fost controversiala, toata lumea asteptanadu-se ca Julie Andrews, care facuse rolul acesta foarte bine pe Broadway, sa preia rolul (pe Julie o stiti din Mary Poppins sau The Sound of Music). In final regizorul a optata pentru Audrey, ca pana la urma sa ii dubleze vocea pentru cantece:).

Wouldn't Be Loverly?



Tha Rain in Spain



With a Little Bit of Luck


No comments: