Saturday, April 26, 2008

Blondie - my top 5

Am revenit ieri din super-vacanta in State (care a fost initiata din motive profesionale dar care a fost combinata cu un road-trip foarte misto) si inca sunt ametita de schimbarea de fus orar, asa ca m-am apucat sa scriu pe blog. Am calatorit mult cu masina si am ascultat o gramada de radio american si mexican (San Diego, locul de unde a inceput calatoria e la numai cativa km de granita cu Mexico). Ce imi place la radiourile americane este ca poti asculta orice iti doreste inimioara: radiouri profilate pe rock (din ala greu sau new rock), hip-hop, oldies, country (astea sunt cu duiumu'),hituri, sau muzica mexicana (Arriba! Arriba! Andale! Andale!). Si ascultand radio mi-am amintit de Blondie, trupa aia de prin anii 70' - 80', care si-a luat numele de la felul in care soferii de camion o strigau pe cantareata cand treceau pe langa ea: "hey, blondy!".



Asa ca o sa fac un top 5 al melodiilor Blondie care ma ung pe mine la sulfet:

Locul 5:
Dreaming



Locul 4:
Heart of Glass



Locul 3:
Maria



Locul 2:
One Way Or Another



Locul 1:
Call Me

3 comments:

Mike said...

tu scrii pe blog numa cand esti ametita ? =))

Arsena said...

Pai nu era evident? :)

Anonymous said...

Dar de 'Denise' sau de 'Tide is High' nu ai auzit ???