Sunday, March 2, 2008

Tomb Raider - Legend


Am fost vineri in magazinul de electronice cu scopul sa cumpar un cadou pt prietenul meu si am scanat oleaca sectiunea de jocuri pt PC. Iata ce mi-a picat sub nas. Acum ceva vreme (ceva anisori buni) eram foarte pasionata de Tomb Raider si am jucat cam tot ce am prins pana la Tomb Raider Chronicles. Atata de tare mi-a placut Tomb Raider incat a avut ceva efecte adverse printre care enumar 2 vacante de vara in care nu am facut mai nimic altceva si din care imi amintesc doar ca am alergat foarte mult cu Lara Croft. Oricum , nostalgia m-a napadit si am decis sa imi cumpar DVD-ul cu Tomb Raider Legend. Azi l-am inaugurat si sunt foarte incantata pana acum ( nu am ajuns foarte departe). Grafica e misto, Lara Croft face noi smecherii (preferata mea e cum se tine in maini si se da peste cap cand se urca la un alt nivel) si PDA-ul din dotare e chiar meserias. Screenshot ca sa va faceti o imagine:

Lara arata mai bine ca niciodata. Si daca nu ma credeti aici aveti o evolutie a caracterului de-a lungul timpului(din 1996 pana in 2007).
Cu alte cuvinte procesul de imbatranire poate fi si o chestie pozitiva in cazul unora.

6 comments:

Anonymous said...

au dat-o si cu cremă antitzantzari ?

Arsena said...

Nu cred ca e necesar, ca in joc nu au tantari:), au numai tigri si chestii asemanatoare...

Mike said...

sa incerci si anniversary-ul. e cel putin la fel de misteaux ;)

Arsena said...

E clar ca o sa il incerc dupa ce il termin pe asta...apropo Mike, nu te staim fan Lara Croft.

Mike said...

ohooo....spre rusinea mea chiar mare...si inca de la best of all si anume The Last Revelation ;)

Anonymous said...

Din prima versiune de Tomb Raider Lara Croft putea sa se ridice in maini (din pozitia agatata in maini). Ba mai mult, la sarituri putea sa plonjeze (pe langa sariturile in pozitie normala)

Calin (pe vremea aia fara Ramona)