Monday, March 10, 2008

Psychotic dreams: Amintiri partea1

De cantat, cant de multa vreme. Imi amintesc vacantele de vara de la bunici cand ne jucam, noi, fetele, de-a festivalul Mamaia pe treptele de la pridvor. Cred ca cel mai mult imi placea sa fiu Laura Stoica:). Apoi a urmat corul scolii in care eram vocea 1 si profesoara ma lauda ce frumos cant si ma punea in primul rand ca sa ma aud. Bunica-mea zicea ca nu am voce, ca nu cant asa ca si Angela Similea de exemplu. Dar eu nu m-am descurajat. Am inceput sa cant cu o trupa folk la Palatul Copiilor si am invatat sa zdrangan un pic la chitara.
.
A fost o perioada chiar misto, oamenii din trupa fiind foarte faini. am avut parte de multe cantari si distractie. Imi amintesc de vacanta aia la mare, prima data la 2 mai, in care am mers cu trupa (mai exact eu, inca vreo 4 baietii si profa).

Parul meu nebun din poza se datoreaza unui permanent, pe atunci in mare voga (aratam ca un arici cu chitara). Am avut un succes nebun in 2 mai cu chitarile noastre. Cantam si pe cateva voci, eram meseriasi. Apoi am dat de rock, ascultam Nirvana, Queen si alte chestii soft. Si mai apoi am dat de Cranberries si atunci am avut revelatia. M-am gandit, de ce sa nu imi compun si eu propriile piese?

A venit clasa a XII-a, mama nu mi-a mai dat voie sa merg la repetitii, pe motiv de meditatii, intrat la facultate si BAC, dar asta nu a dus decat la faptul ca in loc sa cant cu trupa, cantam acasa, ore in sir. A fost o perioada foarte constructiva de altfel. Am inceput sa cant mult Cranberries si am inceput sa imi scriu primele cantece. Inca mai am caietul ala cu cantece din liceu, in care sunt toate cantecele folk, cantecele mele si alte cantece la care "scosesem" acordurile. Ai mei se cam temeau ca o sa pic la examenul de admitere din cauza "lalaieliilor" mele. Dar ei nu stiau cat de mult imi doream sa intru si sa plec de acasa, sa simt "libertatea", sa imi caut o trupa etc:). Asa ca m-am pus cu burta pe carte in mod serios si am intrat la medicina la Cluj...

...va urma...

No comments: