Sunday, March 30, 2008

Psychotic dreams: Amintiri - partea a2a

Dupa cum scriam in ultimul post pe tema asta, dupa liceu am intrat la medicina in Cluj. M-am bucurat enorm nu numai pentru ca am intrat la facultate, dar si pentru ca facultatea era la 5 ore distanta de acasa, ceea ce pentru mine insemna o lume noua si libertate, asa ca m-am mutat in lumea asta noua plina de entuziasm, energie si optimism. Nu conta ca stateam intr-un camin depresiv cu inca 3 colege de camera, in care aveam apa calda numai 2 ore pe zi si pentru care trebuia sa stam la coada la dusuri, ca aveam gandaci si furnici misundand peste tot sau ca aveam un asistent inspaimantator la Anatomie care ne teroriza de 3 ori pe saptamana de la 8 la 11 dimineata(pana atunci nu mai luasem atatia de 1 si atata de des). Dupa cum spuneam, nu imi pasa de toate astea si eram hotarata sa continui sa cant.

Am inceput sa cant cu chitara pe strada in fata la Libraria Universitatii, dar numai de cateva ori. Se castiga chiar foarte bine dar era cam frig si cam obositor. Asa l-am cunoscut pe Mihnea de Luna Amara, care canta si el undeva mai jos, pe Eroilor, daca nu ma insel:). Am inceput sa devin cunoscuta printre colegi pentru faptul ca stiam sa cant la chitara o gramada de cantece folk si nu numai, asa ca eram chemata la tot felul de intruniri impreuna cu chitara, sau faceam pur si simplu seri folk impreuna cu colegii.

O amica mi-a spus despre un cenaclu folk la Casa Studentiilor si de curiozitate am mers acolo intr-o seara. Asa l-am cunoscut pe Vic, un basist care canta pe vremea aia in cenaclul mai sus pomenit si intr-o alta trupa rock. Mi-a spus ca au nevoie de inca o voce pentru trupa lor si daca ma intereseaza sa dau o proba. Evident ca ma interesa. Imi doream de mult sa cant intr-o trupa rock. Si asa am inceput sa cant rock. Trupa nu a supravietuit prea mult dar eu am prins gustul muzicii rock. Asa ca am dat anunt in Piata(ceva ziar saptamanal cu o gramada de anunturi gratuite) pentru a cauta o noua trupa, de data asta stiind clar ca vreau sa cant rock alternative. Au urmat cativa ani in care am cantat in diverse trupe, cu care nu am iesit din sala de repetitii (adeseori aceasta fiind un beci destul de rece si umed). A urmat si Wanna?, trupa cu care am avut concerte, am inregistrat un demo (pe care il puteti asculta aici: Wanna? demo ) si cu care a fost chiar fain din toate punctele de vedere.

Dupa mai putin de un an, trupa s-a destramat si eu am cam luat o pauza pe plan muzical, apoi am plecat in Franta pentru o bursa Erasmus (am cantat pana si acolo cu o trupa de francezi, dar fiind dat faptul ca a trebuit sa ma intorc in tara dupa 4 luni, trupa s-a topit).

M-am intors in tara dar a urmat o perioada de stres si lipsa acuta de timp pentru cautat trupe(ultimul an de faculta, licenta, mutat la Brasov inapoi la parinti:(, rezidentiat, picat rezi, stagiatura). Dupa perioada in Franta, am decis ca vreau sa plec din tara asa ca am inceput sa caut oportunitati de plecare din tara, mai ales dupa ce am picat rezi(am inceput sa caut tot felul de chestii incluzand au-pair si doctorate, asa, amestecat). Din fericire am fost chemata la un interviu pentru un doctorat in Germania si tot din fericire am trecut interviul si am obtinut pozitia mult visata in strainatate. Asa ca in 2005 mi-am facut bagajele si ma pregateam sa plec catre o noua destinatie, total necunoscuta, cu acelasi entuziasm si optimism pe care il am de fiecare cand incep ceva nou si plin de promisiuni...

...va urma....

No comments: