Saturday, January 10, 2009

Sex oral gratis:)

Nu degeaba zice lumea ca in America e totul posibil. Nu conteaza cat de nebun, tembel sau lipsit de orice calitate esti, poti reusi sa faci orice. Am dat recent peste site-ul asta:
www.louisvillefreeface.com
Despre ce e vorba? Un tip, care aduce a varianta in mizerie a lui KidRock are site-ul asta inca de prin 96' din cate am inteles eu. Cu alte cuvinte site-ul are succes. Ce ofera el pe site? Sex oral gratis! Am crezut ca e o gluma dar tipul pare ca se ia foarte in serios. Exista und forumular pt aplicatii, terms si informatie completa despre el. Cica are 28 de ani si mai e supranumit Vampire Lord sau God. Cred ca curg aplicatiile in nestire:).

Stati sa vedeti termenii:
1. Trebuie sa fii o femeie de varsta legala ca sa utilizezi acest serviciu.
2. Trebuie sa fii curata
3. Trebuie sa fii singura sau intr-o relatie deschisa.
4. Trebuie sa te gasesc draguta
5. Trebuie sa fii dezbracta
6. Trebuie sa nu ai nici o boala
7. Trebuie sa iti informezi prietenele asupra acestui serviciu daca te-ai simtiti bine
8. Daca ai fost multumita de serviciu, lasa-mi te rog un fel de referinta pe site

4 comments:

Anonymous said...

Fiecare face bani cum poate... Si apoi e si normal ca ea sa fie curata inainte de... :)

Arsena said...

Pai nu stiu ce bani face din moment ce e gratis serviciul:)

Anonymous said...

nu mai pui nimic? ca postul asta e naspa rau... bolnavior.

Arsena said...

ok, hai ca pun:)