Sunday, January 4, 2009

La Multi Ani si Keywords!

In decembrie nu am prea scris pentru ca nu am prea avut timp de asa ceva. Mi-am schimbat locul de munca care a fost ca orice schimbare radicala destul de stresant la inceput, asa ca nu prea am mai avut energia necesara sa stau pe net. Dar in anul asta o sa revin in forta cu multe mai multe chestii nefolositoare si multa multa muzica buna. Si una dintre activitatiile mele legate de blog e sa ma uit prin cuvintele de cautare google sa vad cum ajunge lumea pe aici. Pe primul loc pe 2008 ramane Lost Season 5 care isi va avea premiera pe 21 ianuarie (de-abia astept!). Si acum voi lista cele mai haioase cautari:
ana-lucia a fost omorata de
a fost omorata de Michael, desigur, din cauza ca mergea la mititica pentru ca a condus in stare de ebrietate si trebuia scoasa rapid din serial.
axl rose si pink
da, ce e cu ei?
blondy cum spuneai ca te cheama?
asta suna a discutie intre o pitipoanca si un cocalar
catelul yorkshire forum
asta a nimerit foarte pe langa
dependenta travian
da, dupa conturi pe travianul engezesc, francez, american, german si 2 pe romanesti stiu exact prin ce treci:).
jo cul cu bulina rosie
asa se scrie cool in romana?
poze cu pisici,caini si alte poze

la mine gasesti mai ales alte poze
unde nu este pace in travian
peste tot, asta e de fapt ideea jocului: RAZBOI!
vand ciuperca halucinogena
ups!

No comments: