Friday, November 7, 2008

Sa ne distram oleaca cu cuvintele de cautare...

Eu ma amuz de fiecare data cand vad cu ce combinatii de cuvinte au ajuns unii pe site-ul meu:
cum sa faci pact cu diavolu nici eu nu stiu, ai gasit ceva pana la urma?
am facut pact cu diavolu ok, se pare ca cinva a aflat cum se face si a reusit; zi-ne si noua ce si cum.
am strungareata si eu:)
amy haus google e un miracol, pana si oamenii care scriu asa ceva dau pana la urma de ce vor
cum sa faci pact cu diavolul
cum sa faci un pact cu diavolul ...habar nu aveam ca sunt asa de multi care vor sa isi vanda sufletul
diferentele in europa intre ce si ce?
filme sailor moon asta cum o fi ajuns la mine???
lost 5 ce sa intamplat cu jin cred ca o sa o cam mierleasca din ce am vazut in ultimul episod
nu imi merge roller coaster tycoon e posibil pentru ca e varianta cracker-ita?
poze cum se face paine asta a nimerit foarte prost pe aici:)
subtitrare joc tomb raider legend subtitrare???la ce iti trebuie asa ceva?
travian pe paine metaforic omul asta

1 comment:

Mike said...

linkurile or fi ele de buna credinta dara il va duce pe fiecare pe propriul cont de google si analytics. adica eu vedeam cum cannibal holocaust a ajuns la mine pe blog al patrulea raspuns dupa imdb wiki si saitul lor :))
so forget about links