Sunday, July 27, 2008

Travian sau cum am facut pact cu "diavolul"


Am inceput in urma cu aproximativ o luna jumate sa joc Travian. Pentru cei care nu stiu ce e aia o sa va explic eu acum: e un joc de strategie care se joaca pe browser. Partea faina e ca exista si Travian in limba romana, care a fost adaptat romaniilor cu daci, romani si barbari. La inceput l-am incercat din plictiseala ca nu aveam nici un joc interesant in momentul respectiv. Intram cateodata pe zi mai dadeam click pe cate o chestie. Apoi am inceput sa ma dezvolt si sa ma mai prind ce e cu Travian.


Am avut ghinionul sa fiu plasata intr-o zona in care eram inconjurata de triburi care faceau parte dintr-o alianta foarte puternica si care mi-o dadeau in freza cam de 10 ori pe zi. NU m-am descurajat. Am incercat si eu sa intru intr-o alianta. Am iesit apoi din alianta pentru ca se puneau conditii pe care nu le puteam indeplini (construieste al doilea sat in 2 zile ). Am intrat apoi intr-o alta alianta in care ma gasesc pana in momentul de fata. Am reusit cu chiu cu vai in ciuda atacurilor agresoriilor mei vecini sa imi construiesc al doilea sat.

Din pacate am facut o greseala strategica foarte mare: in loc sa caut un loc linistit departe de agresori, mi-am facut satul fix langa satul meu vechi. Daca primul sat, capitala, nu ti-o poate lua nimeni, celelalte sate pot fi in schimb capturate de dusmani. Am primit instant un mesaj de la cineva din alianta dusmana: "muta-ti capitala pe satul mic ca sa iti pot lua satul mare si iti promit ca vei fi lasata in pace de noi". M-am tot gandit ce sa fac: daca nu vroiam era clar ca o sa imi fure satul mic si o sa ma atace in continuare, daca le dadeam satul mare si ma lasau cu adevarat in pace puteam sa ma dezvolt foarte rapid cu satul mic. Asa ca le-am dat satul mare.

Intr-adevar m-au lasat in pace pana cand unul de la ei s-a hotarat ca sa ma atace. M-am plans evident de atac celui cu care am facut pactul. Ce a urmat a fost ca si-au facut alianta jumi-juma, iar noul meu "aliat" a ramas pe dinafara, facand alianta numai el singur. E clar ca au avut loc ceva certuri, poate si legate de intelegerea mea cu el. Acum habar nu am daca o sa mai atace cineva sau nu, nu mai am incredere in chestii de acest gen, am invatat din greseala aia si o sa imi fac satul 2 cat mai departe posibil de ei. Frumos e ca cei din alianta mea au inteles situatia si m-au ajutat cu resurse sa imi pot construi satul cel mic.

Daca v-am deschis apetitul de joc puteti sa va inregistrati aici, e gratis iar eu am user-ul arsena, ca de obicei:)

4 comments:

Anonymous said...

foarte interesanta povestea despre Satu Mare, dar joacele astea de strategie in care scrii numere in casutze si intri apoi de 3 ori pe zi sa le modifici mi se par groaznic de insipide. mai bine vezi de heroes. 5.

Arsena said...

Pai incearca-l. Si eu am crezut ca e insipid la inceput dar e un joc foarte interactiv, te prinde rapid dupa ce il gusti.

Anonymous said...

Esti simpatica si nu as vrea sa ti se par penibil dar Travian este de fapt un joc de strategie si daca nu ai o pasiune pentru asta cred ca ar fi mai bine sa nu iti pierzi timpul cu asa ceva.
Eu joc de aproape 6 luni si sincer imi place, la fel ca mine 4800 de jucatori online de pe serverul nostru joaca sau mai bine zis 60 la suta isi pierd timpul fiind ciuca batailor.
Asta este si in viata reala o mai luam peste nas la propriu cat si figurat.
bafta!

Anonymous said...

este interesant; eu am fost atacata mereu ; mi-au distrus cladiri ridicate la nivel 10 si am gasit strategia cea mai buna cred eu pentru a scapa de atacuri
-trimitei acasa cu mana goala in momentul in care te vezi fara scapare construieste beciuri si nicidecum armata ; nu lasa recurse de nici un fel si dupa mai multe atacuri de genul asta te vor lasa in pace