Saturday, June 6, 2009

Vampiri

Nu stiu daca sunt multi care urmaresc sau citesc filme/carti de gen. Mie intotdeauna mi-au placut.
Adesea vampirii sunt extrem de frumosi si traiesc o viata romantica. Cartiile lui Anne Rice sunt preferatele mele iar mai nou a apartut si filmul Twilight, care nu e rau.

My Top 5 Sexy Vampires:

Locul 5:
Interview with a Vampire - Armand



Locul 4:
Interview with a Vampire - Lestat



Locul 3:
Queen of the Damned - Lestat



Locul 2:
Twilight - Edward



Locul 1:
Interview with a Vampire - Louis

3 comments:

Nilu Crocodilu' said...

si Nosferatu nu? :P

Brasov Blog said...

Buna :) Am publicat pe http://brasovblog.net/ un articol despre BlogMeet #4 si poti afla toate detaliile de acolo. Te asteptam cu un raspuns concret pana vineri. Si .. daca vrei sa scrii si un articol pe blogul personal pentru feedback si sa afle cati mai multi bloggeri din Brasov .. am fi recunoscatori.

Pentru nelamuriri sau alte treburi .. poti folosi cu incredere formularul de contact.

Anonymous said...

Jasper aka Jackson Rathbone..dupa parerea mea merita in loc in top..:-"