Saturday, June 6, 2009

Noile mele trupe

Dupa esecul avut cu Psychotic Dreams nu m-am descurajat si am continuat sa caut noi trupe. Am incercat cateva:
- o trupa de rock medieval, suna misto dar nu era fix ce vroiam asa ca dupa vreo 2 repetitii m-am lasat pagubasa
- o trupa de fete ce cantau gothic melodic, Arven. Suna foarte misto dar nu m-au placut ele pana la urma si in loc sa mi-o spuna verde in fata au facut o chestie tipic feminina, au inceput sa abereze ca trupa lor a pierdut contractul cu nu stiu ce label si din cauza asta e posibil sa nu mai existe. Evident trupa exista mai departe:).
- o trupa formata in jurul unui italian la vreo 40 de ani si cantecele lui. Am incercat trupa din simplul motiv ca tipul colabora cu un producator foarte talentat dar dupa 2 repetitii m-am plictisit ingrozitor. Muzica lui era numai cantece lesinate despre tot felul de gagici care ii dadusera papucii. Asa ca trebuit sa las balta si trupa asta.

Actualmente am decis sa raman in 2 trupe , complet diferite ca stil muzical si ca si componenta:

Calamity Jane: o trupa formata din 3 fete (impreuna cu mine) si un tobar. Suna misto, influente Rage Against the Machine. Sunt din Giessen si ma distrez la greu cu ele.

Cody: o trupa cu tipi mai in varst dar care fac o muzica beton. La inceput am fost supicioasa pt ca erau de varsta lui taicameu, dar tipii sunt foarte seriosi si cantecele imi plac foarte mult. Cred ca trupa are potential.

Pentru ca acum e posibil sa iti faci si singur website-ul am construit site-urile pt ambele trupe:

Calamity Jane

Cody

O sa va tin la curent cu ce se va intampla cu ele. Eu sunt destul de optimista!

No comments: