Saturday, June 14, 2008

Psychotic Dreams - Cautarea

Ultimul post pe tema asta l-am scris acum ceva vreme. Ramasesem la cum am ajuns eu in Germania acum 3 ani si incepusem o noua viata cu mult optimism desi habar nu aveam ce ma asteapta. Tot felul de vise circulau in capul meu incluzand si cautarea unei noi trupe. Dar realitatea m-a izbit rapid. Urma sa intru intr-un mediu nou despre care nu stiam nimic, laboratorul si urma sa dau examene eliminatorii din ceva ce nu aveam mai deloc habar. Perspectivele nefiind prea roze, si eu nevroiand sa ma intorc in tara prea curand din cauza unor examene picate m-am pus serios pe treaba in laborator si studiind.

Treaba asta cu examenele si cu stresul m-a tinut foarte ocupata ceva vreme si nu prea imi statea capul la muzica. Incepusem sa renunt la ideea de a mai canta intr-o trupa pana cand l-am cunoscut pe viitorul meu sot care m-a convins ca ar fi pacat sa piarda lumea asa o persoana "talentata" ca si mine:)... asa cam-am pus pe cautat o noua trupa. Am pus anunturi intr-un loc din oras unde a fost mai demult o baza militara americana iar acum e plin de trupe care repeta. Am pus un anunt pe net, am raspuns la altele care erau deja pe acolo. Trebuie sa va marturisesc ca a gasi o trupa pe gustul tau, cu care sa te potrivesti din punct de vedere muzical, ca si orar, ca si ce visuri ai si ca si personalitate e al naibii de greu, poate mai greu decat sa iti gasesti un partener de viata:) (glumesc). Sunt o gramada de muzicieni foarte talentati care nu merg mai departe din motivele enumerate mai sus. Sau trupe care se destrama tot din aceeasi cauza. Dar ideea e sa nu te descurajezi si sa continui sa cauti. La inceput am dat de un chitarist care avea sala de repetitii si avea un tobar, dar ala era plecat pentru un an in Norvegia. Am inceput sa repetam impreuna si sa cautam basist dar cautarea nu a fost prea eficienta si ne-am plictisit rapid sa cantam in 2. Am mai gasit apoi o trupa de gagici din Frankfurt care cantau exact ce imi place mie, dar lor insa nu prea le-a placut de mine(cred ca principala cauza era ca eram din Giessen, cam la o ora departare de Frankfurt). A urmat o trupa de funk din Giessen, oameni foarte faini, muzica misto, dar din pacate nu era ce visam eu sa fac, asa ca dupa o perioada m-am lasat pagubasa. Apoi au venit o trupa de rock dintr-un satuc in apropiere de Giessen. La prima vedere a fost nemaipomenit, oamenii stiau sa cante, nu gluma, parea ca ne potrivim de minune. Dupa cateva saptmani am descoperit ca erau genul de perfectionisti care nu termina niciodata o piesa. Propusesem eu o piesa care trebuia sa aiba 3 minute. Ei facusera o varainta de vreo 10 minute care nici aia nu era terminata, mai vroisau sa lucreze la ea. Mi-am dat seama ca nici aia nu e trupa pe care o cautam. Deja ma cam sictirisem de cautat, am luat o pauza, ma gandeam sa lucrez solo si atunci m-au sunat cei din actuala trupa (Psychotic Dreams) sa ma intrebe daca ma intereseaza sa cant cu ei....

va urma

No comments: